Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2010

Garantie: Nee
26337 Km
WIT METALLIC
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 250 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

De perfecte kruising tussen een sport- en toermotor, Honda heeft dat bij de VFR op meesterlijke wijze weten te combineren.
Een beul van een V4 is altijd bij de les.
Zijn asymmetrische ontstekingsvolgorde zorgt voor een trillingsvrije rijervaring, maar ook voor een bijzonder karakteristiek motorgeluid.

Deze VFR verkeert in een keurige conditie, en is keurig onderhouden. Bij 24.000 km is er nog groot onderhoud uitgevoerd, waarbij o.a. de kleppen zijn gesteld, bougies zijn vervangen, cardanolie vervangen etc.

De prijs is 'all in', dus inclusief 3 maanden garantie, een technische controle, onderhoudsbeurt, volle tank en netjes gepoetst.
Wil je hem graag zien? Volkomen logisch!
Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes op de Veluwe en prachtige dijkwegen op een steenworp afstand liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

Bezoekje tijdens Pasen? Van harte welkom, maar laat het even weten!
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion