Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
- LET OP, dit btreft een budget-bike zonder garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Water gekoelde V-4 |
Boring x slag | 73|64.8 |
Cilinder inhoud | 1084 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|74.6|7500 |
Max. koppel | 111|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 28 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele remschijf diameter 316 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf diameter 316 mm |
Voorband | 120/70-18 |
Achterband | 160/70-17 |
Wielbasis | 1555 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 287 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken