Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Verhuur in Spanje
In Spanje verhuren we 4 motoren incl. het verblijf in een
luxe villa met zwembad.
Aanbieding:
-voor ? 495,-
-4 dagen motor rijden en verblijf van 7 dagen in de Vila
-duo passagier is geheel gratis
-dit is geldig in de periode van 1 sept. tot 1 mei en
alleen vanaf 3 motoren
Ook is het nu mogelijk om het appartement te huren tijden
het verblijf van Huurperioden
- Vraag naar de mogelijkheden voor motorhuur in Nederland , Portugal en Spanje
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-kleps SOHC 1 cilinder. |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 279.1 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 27 pk / 20 kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | 26 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Automaat |
Versnellingsbak | V-matic |
Verhouding | |
Overbrenging | v-riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Centraal ruggengraatframe; stalen buis |
Vering voor | 35 mm telescoopvork, veerweg 102 mm |
Vering achter | Swingarm met dubbele dempers, 95 mm veerweg |
Remmen voor | 256 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, gecombineerde 3-zuiger remklauwen, (ABS ) en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 256 x 5 mm hydraulisch bediende remschijf, gecombineerde 1-zuiger remklauw, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Voorband | 110/70-16 (52P) |
Achterband | 130/70-16 (61P) |
Wielbasis | 1420 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | 730 mm |
Hoogte | 1220 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 169.1 (rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Pearl Nightstar Black / Mat Blacky Gray (inclusief topkoffer). Quasar Silver Metallic (inclusief topkoffer) |
Beschrijving | De SH legende gaat door

Met de opwindende SH300i, presenteert Honda met trots een dynamische norm in het middenklasse scooter segment voor de komende jaren. Als directe nakomeling van Europa's best verkopende scooter, de SH150i/ SH125i, erft de elegant en aantrekkelijke nieuwe SH300i een licht, compact en uitgebalanceerd ontwerp.

 |
Welkom bij van Sleeuwen Motoren.
In de winkel een groot aanbod van nieuwe en gebruikte motoren. Officieel motor dealer YAMAHA Officieel scooter dealer SUZUKI, HONDA en YAMAHA Inbouw station S.C.M. motor alarm.
Ook voor onderdelen kunt u in ons magazijn terecht.
 |
Van Sleeuwen Motoren |
|
Antoniusstraat 60
Volkel
Plan de route
|
 |
0413-274174
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken