Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2006

Garantie: Ja
45199 Km
Grijs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NT700V Deauville

Nette en betrouwbare toermotor
Bouwjaar 2006
Met ABS
Km stand 45199
Originele topkoffer in kleur
Voorzien van alarmsysteem (origineel Honda)
Oxford handvatverwarming
12V aansluiting
Onderkuipje
Prima staat van onderhoud (nieuwe voor-remschijven)
Rijklare meeneemprijs €3295,-


Opties en Accessoires:
Met ABS
Km stand 45199
Originele topkoffer in kleur
Alarmsysteem
Oxford handvatverwarming
12V aansluiting
Onderkuipje
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion