Nieuwsbrief:

HONDA  NT 650 V DEAUVILLE - 2001

65134 Km
Rood
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Deauville 650.

Hele leuke, fijne en betrouwbare motor waar nog veel mooie kilometers bij kunnen!

Lekker veel kofferruimte met de zijkoffers en nog het extra topkoffer.

Facelift model met de HISS startonderbreker.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion