Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Mat Iridium Gray Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De veelzijdige NT1100 is uitgerust met strakke aerodynamica, een groot, op vijf manieren instelbaar windscherm en winddeflectoren boven- en onderaan voor optimale windbescherming. Het zadel op een hoogte van 820 mm is comfortabel voor twee en biedt een flexibele rijpositie. Met de NT1100 ga je goed uitgerust op weg dankzij een benzinetank van 20 liter - goed voor een rijbereik van 400 km (WMTC-mode) -, zijkoffers, verwarmde handvatten, smartphone-connectiviteit, cruisecontrole, een bagagedrager en een middenbok waardoor klein onderhoud eenvoudiger wordt. Drie standaard rijmodi, URBAN, RAIN en TOUR, geven een geschikte keuze voor de meeste rijomstandigheden. Twee USER-opties geven de mogelijkheid om de output van het motorblok helemaal naar eigen voorkeur in te stellen.

Deze nieuwe NT1100 DCT in de kleur Mat Iridium Gray Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Spit and Polish" betekent: De bijnaam van George Broughs privé- zijklepracer. De Spit and Polish was de voorloper van de beroemde SS80. De Schotse firma Brough bouwde in de jaren twintig en dertig onder de naam Brough-Superior motorfietsen met een krachtige v-twin motor. Omdat geld noch moeite werden gespaard om superieure motoren te maken, verwierf het merk de naam ‘de Rolls-Royce onder de motorfietsen’. T E . Lawrence (of Arabia) verplaatste zich bij voorkeur op een Brough-Superior en zou zich op een motorfiets van dat merk doodrijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion