Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X - 2020

Garantie: Ja
14070 Km
Zwart
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De NC750X is de complete allrounder.
Met veel opbergruimte, de hoogwaardige kwaliteit, het lage zwaartepunt, het ultieme comfort en de veelzijdigheid maken deze motorfiets perfect voor elke rit!

Deze nette Honda is werkelijk als nieuw, super strak in het hoogglans zwart in combinatie met de mat antraciet tinten.. met de volgende opties:

 

  • Compleet met nieuwe onderhoudsbeurt (volgens fabrieksopgave)
  • 3 Maanden garantie
  • 2 sleutels
  • ABS
  • Boardcomputer
  • valsteunen
  • valbeugels
  • mistlampen
  • Verhoogd donker windscherm van Puig
  • Middenstandaard plus zijstandaard
  • KM Stand: 14070
  • Bouwjaar: 2020


Wij geloven in transparant zaken doen, en alles is dan ook bespreekbaar! Al onze motoren worden PROFESSIONEEL GEREINIGD, indien nodig voorzien van een SERVICEBEURT, en standaard geleverd met minimaal 3 MAANDEN GARANTIE

FINANCIERENG plus GRATIS 10 DAGEN VERZEKERD mogelijk op www.Fair-Trading.nl

HONDA NC750X bekijken of een proefrit aanvragen?
Bel of WhatsApp naar 06-49641113. Of stuur een email naar Info@fair-trading.nl

MOTOR INRUILEN?
Neem contact op en we bespreken de mogelijkheden.

MOTOR LATEN BEZORGEN?
vraag naar de mogelijkheden.

Is je interesse gewekt?
Maar is het voertuig nog niet helemaal naar je zin? Plaats een aanvraag en we bespreken welke aanpassingen mogelijk zijn.

AANGEZIEN WIJ VAAK ONDERWEG ZIJN, ZIJN WIJ UITSLUITEND OP AFSPRAAK TE BEZOEKEN.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Fair-Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion