Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
35147 Km
Zwart/Rood
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda 750D Integra ! Fraaie motorscooter, voor vele doeleinden te gebruiken. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.

De 2014 Honda Integra NC750D deelt motorblok, frame en elektronica met de NC750X en NC750C. 

DCT
De Dual Clutch Transmission (DCT) is datgene wat van de Integra een unieke motorscooter maakt. Het grote verschil is dat 'gewone' motorscooters één lange versnelling lijken te hebben, waar de Integra er zes heeft, waartussen volautomatisch geschakeld wordt, door de geniale dubbele koppeling gaat dit werkelijk naadloos. Er kan eventueel ook met de 'flippers' door de linkerhand zelf geschakeld worden, maar dit is eigenlijk alleen noodzakelijk als je erge haast hebt, dan wil het nog wel eens handig zijn zelf iets eerder terug te schakelen en zo wat meer op de motor te remmen. Ook kan je hiermee de motor trekkend in één versnelling houden, waarbij een CVT-automaat dan al snel het toerental wegvalt en de trekkracht vermindert. Verder is er keuze tussen een D en een S stand, waarbij de S iets langer doortrekt in de versnellingen en eerder terugschakelt, handig voor als je toch op tijd bij die afspraak wil zijn. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Dokter Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2024 Motoroccasion