Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
N.V.T
Vermogen:
40 kW
Teller:
21.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een comfortabele, zuinige en slimme motor met automatische versnellingsbak? Deze Honda NC750XD DCT uit 2015 is dan precies wat je zoekt. Met slechts 21.000 km op de teller en Honda’s betrouwbare techniek is dit een ideale motor voor zowel woon-werkverkeer als toerritten.

De DCT-versnellingsbak (Dual Clutch Transmission) zorgt voor soepel schakelen zonder koppeling, met zowel een automatische stand als handmatige bediening via knoppen op het stuur. Ideaal voor rijders die comfort en gemak willen, zonder in te leveren op controle en rijplezier.



Belangrijkste kenmerken:



-

Bouwjaar: 2015


-

Kilometerstand: 21.000 km


-

Kleur: Zwart


-

Motorblok: 745cc, 2-cilinder, vloeistofgekoeld


-

Vermogen: ca. 54 pk


-

Versnellingsbak: DCT automatische transmissie (met manuele schakelmogelijkheid)


-

Remmen: Schijfremmen voor en achter met ABS


-

Brandstofverbruik: ca. 1 op 28-30


-

Tankinhoud: 14,1 liter


-

Zithoogte: ca. 830 mm


-

Gewicht rijklaar: ca. 230 kg


-

Digitaal dashboard met versnellingsindicator, toerenteller, verbruiksmeter


-

DCT-instellingen: Drive / Sport / Manueel


-

Comfortabele zitpositie, ook geschikt voor langere rijders





Deze NC750XD DCT is de perfecte motor voor wie het praktische en comfortabele karakter van een scooter wil combineren met de prestaties en uitstraling van een volwaardige motorfiets. Betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en zuinig – typisch Honda.

Geïnteresseerd in deze slimme alleskunner? Neem gerust contact op voor meer informatie of een bezichtiging.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion