Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X C-ABS - 2012

Garantie: Ja
20352 Km
Zwart
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda NC 700 X ABS in nette staat! Geschikt voor de A2 rijder (35kw)

Bouwjaar: 2013
kmstand: 20.352

Onderhoudshistorie aanwezig!

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt.

Meerprijs 3 maanden JVL (blok)Garantie €150,-


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- GIVI hoog windscherm
- H.I.S.S anti-diefstalsysteem
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Groot opbergvak
- Verkorte kentekenplaathouder

De Honda NC 700 X staat bekend om zijn veelzijdigheid en comfortabele ontwerp. met zijn grote opbergvak is deze motor uitermate geschikt voor woon werkverkeer, een echte allrounder!

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Kraaivenstraat 25-04
5048 AB Tilburg
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion