Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 D INTEGRA ABS - 2012

39794 Km
Zwart
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
honda - nc-700-d-integra-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NC700D DCT ABS uit 2012 met 39794km op de klok. NC700 NC 700 700D 700DCT ADV

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/R5DgAlfoew8
Als extra los meegeleverd een verhoogd Givi scherm D1109ST zolang deze niet los verkocht is .
Givi Kofferset met extra cilinder voor een topkoffer en 6 sleutels.
Honda sleutelset compleet.
Druppellader aansluiting.
Vrijwel nieuwe achterband.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Honda NC 700 D Integra ABS 2012

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: enkele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 670 cc
Boring x slag: 73x80 mm
Compressieverhouding: 10,7:1
Max. Vermogen: 38.1 kW 52 pk / 6250 opm
Max. Koppel: 62 Nm / 4750 opm
Specifiek vermogen: 77 pk/l
Brandstofvoorziening: PGM-FI injectie 36 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: automatische versnellingsbak
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2195 mm
Breedte: 790 mm
Hoogte: 1440 mm
Zithoogte: 790 mm
Wielbasis: 1525 mm
Balhoofdshoek: 27°
Naloop: 110 mm
Rijklaar gewicht: 238 kg
Tankinhoud: 14,1 l
Rijwielgedeelte
Frame: Stalen diamantframe
Voorvering: 41 mm conventionele voorvork niet regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug niet regelbare monoshock met 120 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 320 mm schijf met driezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met driezuigerremklauw
Wielen: aluminium gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 160/60-17


Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.


c0xbc

 
Opties en Accessoires:
12v aansluiting, druppellader aansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion