Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING - 2020

Garantie: Ja
9421 Km
WIT
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Op zoek naar de ultieme tourmotor? Bij Motor Venray bieden we een prachtige Honda GL1800 Goldwing uit 2020 aan met slechts 9.421 kilometer op de teller. Deze motor is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat, helemaal klaar voor nieuwe avonturen.

De Goldwing staat bekend om zijn comfort en kracht, ideaal voor lange ritten. Met 12 maanden garantie koop je deze motor met vertrouwen, zodat je zorgeloos kunt genieten van de weg. Uitgerust met mistlampen en uitgevoerd in een schitterende parelmoerwitte kleur, straalt deze motor luxe en klasse uit.

Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf waarom de Honda GL1800 Goldwing de ultieme keuze is voor tourliefhebbers.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion