Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING F6B - 2015

Garantie: Ja
85875 Km
DIGITAL SILVER
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
honda - gl-1800-goldwing-f6b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

Op zoek naar een motor die kracht, comfort en klasse perfect combineert? Deze prachtige Honda GL 1800 is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in topstaat. Een unieke kans voor liefhebbers van luxe tourmotoren. Bouwjaar 2015.

De motor is altijd onderhouden door Motor Venray en dat is te zien. Alles is tot in de puntjes verzorgd, van het motorblok tot de lak en de afwerking. Hij rijdt super netjes en is klaar voor vele comfortabele kilometers.

Als extra is deze Honda uitgerust met een topspoiler, wat de uitstraling nog indrukwekkender maakt. Je rijdt niet alleen in stijl, maar geniet ook van extra aerodynamica en stabiliteit.

Wij leveren deze motor met 12 maanden garantie, zodat je zorgeloos op pad kunt. Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf wat deze GL 1800 zo bijzonder maakt.


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion