Nieuwsbrief:

HONDA  FJS 600 SILVER WING ABS - 2011

Garantie: Ja
29210 Km
Zilver
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
honda - fjs-600-silver-wing-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een zeer nette toer motorscooter de FJS600A Silverwing SW600

* Bj 06-2011 , 2 eigenaren gehad , dus het 2e vlotter gelijnde model
* 29.210 km
* Watergekoelde 2cilinder 600cc  automaat .
* ABS
* Motorscooter bevindt zich in keurige staat, minimale gebruikssporen en geen roestellende
* Handvatverwarming Oxford,
* C-teck druppellader erbij  met snel aansluiting, zodat accu geconditioneert blijft
* De originele Honda topkoffer, deksel mooi in kleur vd scooter en ruggesteun
* Ook uitermate geschikt voor 2 personen
* Is geheel bij met onderhoud , 1500km terug laatste onderhoud
* Gehele onderhouds historie aanwezig
* Goed op de banden remmerij als OK
* Compleet met: reservesleutels , instructieboekje , afgetekend onderhoudsboekje , en boord gereedsschap
* Prijs 4499€ en inruil van motorfiets , motorscooter bespreekbaar
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion