Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 250 R - 2023

€ 8.250,- € 9.290,-
Garantie: Ja
Nieuw
Rood
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion