Nieuwsbrief:

HONDA  CL 500 - 2024

€ 7.649,- € 8.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Mat Gunpowder Black Metallic
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze CL500 is door ons gecustomized. Extra toegevoegd: Windscherm koplamp, Deksels remreservoirs, Valbescherming, Zijstandaardverbreder, Kap links achter. Deze uitvoering kom je niet op iedere hoek van de straat tegen. De laatste 5 foto's hoe de CL500 er standaard uitziet. 

Het vertrekpunt van zijn iconische stijl is de 12 l benzinetank: egaal, afgerond en perfect vormgegeven. De authentieke rubberen kniepads verbeteren de uitstraling en het comfort. Het motorblok, frame en ophanging werden volledig zwartgekleurd voor een strakke, minimalistische uitstraling. Rubberen omhulsels beschermen de voorvorkpoten, net zoals vroeger. Een hoog en breed stuur zorgt voor optimale controle. Het weerspiegelt het evocatieve, hoog uitlopende uitlaatsysteem dat, in ware CL-traditie, uitgerust is met een kenmerkend roestvrijstalen hitteschild en dubbele einddemper.

Deze CL500 in de kleur Mat Gunpowder Black Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion