Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD - 2006

Garantie: Nee
70250 Km
Grijs
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda cbr1100 super Blackbird
Bouwjaar 2006 met 70.250km

Bagster zadel      Gear indicator.
Handvatverwarming.    
Superbike stuur en kroonplaten.
Osco kettingsmeersysteem.
Kofferser givi.   V trec rem/koppelingshendels.
Mra Kuipruit Wilbers Vering.
Inclsief 3 maanden garantie en inruil mogelijk.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stein Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion