Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.
Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!
Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl
www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde 4-takt 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn met geregelde katalysator
Boring x slag
76|55.1
Cilinder inhoud
999
Comp. verhouding
12.3:1
Kleppen
16 kleppen DOHC
Brandstof toevoer
PGM-DSFI elektronische brandstofinjectie
Ontsteking
Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging
Vermogen
176|131|12000
Max. koppel
112|8500
Koppeling
Natte platenkoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.286 (32/14)
Overbrenging
#530 O-ring ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
17,7 liter (incl. 4 liter reserve, met LCD-indicator)
Topsnelheid
ABS
optie
Frame
Vering voor
43 mm upside-down HMAS cartridge voorvork, veervoorspanning, volledig instelbare in- en uitgaande demping, 120 mm veerweg
Vering achter
Unit Pro-Link gasgevulde HMAS demper, 10-voudig instelbare veervoorspanning, volledig instelbaar in- en uitgaande demping, 135 mm veerweg
Remmen voor
Twee 320 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, 4-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken
Remmen achter
bediende remschijf, enkelzuiger remklauw en sintermetalen remblokken
Voorband
120/70 ZR 17 M/C (58W)
Achterband
190/50 ZR 17 M/C (73W)
Wielbasis
Lengte
2080
Breedte
685
Hoogte
1130
Zithoogte
820
Drooggewicht
199 / 210
Leverbare kleuren
Achilles Black Metallic , Pearl Siren blue, Pearl Sunbeam White, HRC, Repsol,
Beschrijving
Speelse controle
De kwaliteiten van de Fireblade overtuigen op de openbare weg en op het circuit. De uiterst sportieve en buitengewoon krachtige machine combineert een opwindende uitstraling met de modernste technieken uit de racerij, waardoor hij adembenemende prestaties kan leveren en dat bij een welhaast speelse controle.
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.