Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 F - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
Blauw/rood
Vermogen:
99 kW
Teller:
79.081 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie CBR1000F Laatste serie met DCBS remsysteem,Nieuwe Banden ,onderhoudsbeurt en remvloeistof vervangen.Klaar voor de weg.Kofferdrager voor topkoffer.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Houkes Motortechniek
Wolfskuilseweg 251
Nijmegen
Plan de route
024-3788547
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion