Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 SC NIGHTHAWK - 1982

Garantie: Nee
62940 Km
BLAUW
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 1978 - feb. 1985
Referentienummer: 279

Prachtige Klassieke Honda CB 750 Nighthawk. Deze motor is in onze motorwerkplaats helemaal nagekeken en in orde gemaakt. Hierbij zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeeringen vernieuwd, de carburateurs en benzinekraan zijn gereviseerd, de tank is gereinigd en gecoat, de hoofdremcilinder en remleidingen voor zijn vernieuwd, de remunit is gereviseerd en de accu is vernieuwd. Kortom, weer een hele goede motor !

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion