Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 KZ - 1979

Garantie: Ja
37835 Km
Bruin
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CB 750 KZ 1979
Orgineel Nederlands motor met
kenteken
Goed lopende Classic motor
Grote beurt gehad
Cilinderkop revisie, zuigers nagemeten
Z-veren en alle
sealsvervangen
Nieuwe distributie en mosse ketting
Carburateur ultrasoon gereinigd
en synchroniseerd.
Benzine tank op roest gecontroleerd
Kalk/ Corrosie tussen Velgen en Banden
schoon gemaakt.
Nieuwe Accu
Nieuwe remblokken
Rem vloeistof vervangen
Starten en rijden maar!

Motor voor liefhebber en alleen
serieze biedingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hartelman Motoren BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion