Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 K - 1973

31541 Km
Goud
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
honda - cb-750-k
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CB750K2 Four origineel en on-gerestaureerd
Deze motorfiets is geleverd door Honda NL verkeerd in goede staat.
  • bouwjaar 1973
  • teller 31541 km
  • electronische ontsteking
  • gewicht 218 kg
  • 750 cc 4 cilinder

U bent van harte welkom in Heerenveen!
Wel raden wij u aan om vooraf even te bellen over actuele beschikbaarheid.
  • Financiering mogelijk.
  • Wij bezorgen door heel Nederland (tegen een kleine vergoeding)
  • We zijn een door RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
  • Eigen werkplaats voor onderhoud, service en reparatie.
Uiteraard kun je telefonisch 06-28145988 terecht met al je vragen.
Geopend van maandag t/m vrijdag (zaterdag en s avonds op afspraak geopend)
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur

Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
telefoon 06-28145988

 
  • financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Fit Motoren Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion