Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 HORNET - 2023

Garantie: Ja
7515 Km
GRIJS
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 209 x 78 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 02-02-2028

Nieuw binnen : 

Honda CB 750 Hornet afkomstig van eerste eigenaar. Inclusief handvat verwarming! * Fabrieksgarantie tot 02-02-28

Betreft een BTW motor dus zakelijk ook erg interessant!


- Kenteken: 09-MS-HG
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 7515 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 755 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 183 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 209 cm
- Breedte: 78 cm
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 02-02-2028
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 36




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion