Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 HORNET - 2024

Garantie: Nee
8850 Km
.
honda - cb-750-hornet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: feb. 2023 - 2024
Koppel: 74 Nm
Afmetingen (LxBxH): 209 x 78 x 109 cm
Tankinhoud: 15 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Aantal eigenaren: 2

Deze Honda CB 750 Hornet is nieuw in Nederland geleverd en nu afkomstig van de eerste eigenaar.
De motor is direct geschikt voor het A2 rijbewijs (35 kW) en extra voorzien van handvatverwarming en valbeugels.

De Honda wordt binnenkort verwacht, de foto is slechts een voorbeeld.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort Norisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact met ons op voor een passende functie in ons bedrijf!
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth, LED achterlichten, LED koplampen, smartphone integratie, Spraakbediening




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion