Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R - 2010

Garantie: Ja
26857 Km
Wit
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette CB 1000 R

Opties en accessoires:

Ixill uitlaatdemper
Comfortzadel
Korte kentekenplaathouder
Hugger
Stuureindspiegels
Handvatverwarming
Crahspads
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion