Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kleur goud/groen, heel apart, Arrow Titanium demper met Ekeur en DB Killer. kleine nummerplaathouder, LED knippers, De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt.
Bij deze motor kan je kiezen voor Motor Garantie, voor €150,- heeft u 3 maanden garantie tot 3000 km.
Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
- HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde viercilinder in lijn 4-takt |
Boring x slag | 75|56.5 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.2:1 |
Kleppen | 16 kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 125|92|10000 |
Max. koppel | 100|8000 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.538 (33/13) |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | |
Vering voor | 43 mm HMAS upside down vork traploos instelbaar, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock met gasgevulde HMAS demper, 10 voudig instelbare ingaande demping en traploos instelbare uitgaande demping, 128mm veerweg. |
Remmen voor | 310 x 4,5 mm dubbele schijfrem met radiaal opgehangen vierzuigerremklauwen (optioneel Combined ABS) |
Remmen achter | 256 x 5 mm schijfrem met enkelzuiger remklauw (Combined ABS optioneel) |
Voorband | 120/ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55ZR (7300) |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | 2105 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 217 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Pearl Siena Red / Pearl Nightstar Black . Pearl Nightstar Black. Pearl Cool White. |
Beschrijving | Exclusief ontwerp, meesterlijke techniek.
Nieuw Naakt. Het zou de naam voor een abstract, eigentijds kunstwerk kunnen zijn. Gelukkig is het de bondige omschrijving van de mooiste, meest tot de verbeelding sprekende naked bike sinds jaren: de CB1000R. Dit is een gruwelijk snelle, oogverblindend fraaie fiets die een nieuwe dimensie in rijplezier aankondigt.
En waarmaakt. Met volbloed supersport prestaties qua acceleratie, topsnelheid en stuureigenschappen. |
Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen.
Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
 | Noordwijkerhout, Zuid-Holland |
 | 0252372703 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken