Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER SUPERLOW XL 883 L - 2014

Garantie: Nee
13647 Km
BLAUW METALLIC
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
harley-davidson - sportster-superlow-xl-883-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson Superlow Sportster
Bwj: 07-2014
KM stand: 13647 km
Motor: 883 cc
5 versnellingen
Kleur: blauw 
Lederen tassen
Windscherm
Sissybar
Vance&Hines uitlaat
Toolrol
Prijs: 8.950,-
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Lederen Tassen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion