Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER LOW XL 1200 L - 2008

Garantie: Ja
29992 Km
Copper / vivid black
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties XL1200 low


- Evolution 1200 cc
- Limited edition nr. 0408 van 2000 stuks gemaakt
- Rubber mounted
- Zwart & chrome motorblok
- 5 versnellingen
- Brandstof injectie
- Mid mount foot controls
- Fehling valbeugel
- Spaakwielen
- Saddlemen tassen
- Afneembaar windscherm
- Handsfree alarmsysteem
- 17 liter tankinhoud
- Screamin eagle stage 1 luchtfilter
- Koplamp trim ring
 
  • XL1200 Sportster low uit 2008. Het jaar waarin Harley zijn 105 jarig bestaan vierde door het uitbrengen van limited edition modellen. Deze Sportster is een limited edition model. Genummerde serie, waarvan deze sportster nummer 408 is uit een oplage van 2000 stuks. Voorzien van vele extra,s zoals: windscherm , valbeugel, Tassen set, highway pegs etc. Originele nederlands geleverde motor. Wordt geleverd met nieuwe accu, nieuwe motorolie, oliefilter, versnellingsbakolie en nieuwe bougies. Tevens wordt er een diagnoserapport bijgeleverd.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion