Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Goed onderhouden en zeer nette motor met ABS (origineel stuurkuipje, origineel stuur en sissybar aanwezig).
Opties en Accessoires: ABS, Alarmsysteem, Sissybar, Zijkoffers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Evolution™ |
Boring x slag | 76.2 mm x 76.2 mm |
Cilinder inhoud | 883 cc |
Comp. verhouding | 9:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 3750 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.41 |
Overbrenging | Ketting, 57/34 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Enkele schijf, dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele schijf, dubbele zuiger |
Voorband | 100/90B19 57H |
Achterband | 150/80B16 77H |
Wielbasis | 1515 mm |
Lengte | 2250 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 775 mm |
Drooggewicht | 247 kg |
Leverbare kleuren | Brilliant Silver Pearl, Sand Cammo Denim, Hard Candy Quicksilver Flake, Blake Denim |
Beschrijving | Deze volledig zwarte beul is een rauwe, agressieve jongen. Geen chroom, geen excuses, slechts authenticiteit. De Iron 883™ is de anti-chroom motorfiets - van voor naar achter gitzwart, met een attitude die de pure essentie van motorrijden weerspiegelt. Zwart gepoedercoat 883cc motorblok met zwarte kleppendeksels. Zwarte, gechopte spatborden die veel rubber showen. Zwarte voorvork voor een old-school look. Zwart olietank-cover, riem-cover en stuur. En zwarte, gegoten aluminium wielen die de Iron 883™ direct zijn plek geven in de hedendaagse rebelse motorcultuur. |
Hét adres in Zeeland voor vakkundig onderhoud en reparatie van uw motorfiets.
In onze modern uitgeruste werkplaats worden motoren van alle leeftijden vakkundig onderhouden en gerepareerd. Naast onderhoud zijn we ook gespecialiseerd in het uitvoeren van schade / taxatie / herstel aan uw motorfiets.
Diagnose voeren wij uit middels de nieuwste apparatuur welke geschikt is voor alle merken motoren. Wij zijn SCM gecertificeerd alarm inbouwspecialist.
Qua specialisatie richten we ons steeds meer op het zelf vervaardigen of aanpassen van motoren en onderdelen.
Ook speciale wensen ivm een handicap of het ontwikkelen van een turbo geblazen motor of frame aanpassingen, verlengde achterbrug etc. is bij ons gewoon mogelijk. Laswerk zoals: RVS, Aluminium,Titanium behoort ook tot de mogelijkheden.
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 06-43577997 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken