Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Een FLSB Sportglide uit mei 2021. Deze motor is bekend om zijn fantastische rij-eigenschappen. Naast het standaard afneembare kofferset en kuip heeft deze motor als extra handvatverwarming, valbeugel en accessoire footboards. Motor is in zeer goede staat zowel optisch als technisch en heeft lange toer ritten achter de rug wat de conditie van het blok zeker ten goede komt. Ook het onderhoud is bij mij bekend. Km stand van 71974 en in perfecte staat zoals je op de foto's ook kunt zien. 1 ste eigenaar en motor is in Nederland door officiele dealer geleverd. Milwaukee Eight 107 ofwel 1745 CC. Interesse in deze zeer goed rijdende motor ?........ kom je dan bij mij overtuigen van bovenstaande.
- MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 zaterdag van 9.00 to 12.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
| St. Willebrord, Noord-Brabant |
| 06-55790401 |
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken