Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL FXDR 114 - 2019

Garantie: Ja
3062 Km
ZWART
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Consignatie motor, geen inruil op mogelijk

Betreft een BTW Motor
Opties en Accessoires:
Jekill and hyde electronisch regelbare uitlaat, Motogadget mo.blaze pin turn signal set, Sceaming eagle heavy breather air filter, Special paint pinstriping orange-grey, Thunderbike air ride suspension kit, Thunderbike belt guard black, Thunderbike chin fairing gp-style long, Thunderbike custom seat diamond double stich, Thunderbike efi-cover black, Thunderbike foodpegs v-tech design, Thunderbike forward control kit black, Thunderbike fronrfender, Thunderbike front axle cover set black, Thunderbike grips base satin black, Thunderbike handlebar clip-on lowering black, Thunderbike mirror set black, Thunderbike mounting kit forward controls, Thunderbike puly break kit remsysteem (ombouw naar 1 zijdig), Thunderbike rear fender gp-style, Thunderbike side cover kit gloss black, Thunderbike sidemount bracket license plate black, Thunderbike site jiffy, Thunderbike tank mount black, Thunderbike toppers base drilles bi-color, Thunderbike “destruction’’ voorvork verlaging, Vernieuwing voor- en achterband in 2023




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion