Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX - 2012

Garantie: Nee
39040 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Garantie: Geen

Verkoop in opdracht van de klant; bijzonder mooie Harley-Davidson V-rod Night Rod Special VRSCDX 10th Anniversary:

2012;
1250 cc;
Vivid Black;
39.040 km (NL-motor);
ABS;
Vance & Hines 2:1 Competition uitlaat;
Speciale radiatorcover;
Speciale handvaten;
LED knipperlichten voor en achter;
Rizoma kentekenplaathouder;
HD-alarm.

Deze Night Rod Special is absoluut schadevrij, technisch volledig in orde en optisch een ‘8,5’ op en schaal van 1:10.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion