Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON LOWRIDER ST 117CI
1HD
TBR RACING UITLAAT
TC VERHOOGT STUUR
BIKE IS NIEUW
Inruil is mogelijk.
U bent van harte welkom in onze shop.
Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.
Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.
Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Tot snel !!!!
Team van Gozers Motoren
06-23090576
info@gozersmotoren.nl
Aston Martinlaan 98
3261 NB Oud-Beijerland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Milwaukee-Eight® 117 |
Boring x slag | 103.5 mm x 103.5 mm |
Cilinder inhoud | 1.923 cc |
Comp. verhouding | 10,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | 105 pk / 78 kW bij 5020 tpm |
Max. koppel | 168 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9,311 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Single cartridge 43 mm upside-down voorvork met aluminium kroonplaten; single rate veer |
Vering achter | Verborgen, vrije zuiger, coilover-monoshock; slag van 56 mm; hydraulische verstelling voorspanning |
Remmen voor | 4-zuigers, vast |
Remmen achter | 2-zuigers zwevend |
Voorband | 110/90B19,62H,BW |
Achterband | 180/70B16,77H,BW |
Wielbasis | 1615 mm |
Lengte | 2,355 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 720 mm |
Drooggewicht | 315 kg |
Leverbare kleuren | Vivid black, White Sand Pearl,Fast Johnnie |
Beschrijving | Legendarische bagger stijl in een high-performance pakket, met een geheel nieuw kuipontwerp en een krachtige Milwaukee-Eight 117-motor. |
 |
Gozers Motoren |
|
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
|
 |
0623090576
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken