Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER ST FXLRST - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
2.553 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HARLEY DAVIDSON LOWRIDER ST 117CI
1HD
TBR RACING UITLAAT
TC VERHOOGT STUUR
BIKE IS NIEUW

 

  • Inruil is mogelijk.

    U bent van harte welkom in onze shop.

    Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.

    Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.

    Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Tot snel !!!!

    Team van Gozers Motoren
    06-23090576
    info@gozersmotoren.nl
    Aston Martinlaan 98
    3261 NB Oud-Beijerland


     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gozers Motoren
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
0623090576
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion