Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXDLS - 2017

Garantie: Ja
8684 Km
Vivid Black
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FXDL-S Dyna Low Rider S

117Ci Screamin Eagle
Club Style
Vivid Black
Gold Wheels
Bassani 2/1 Exhaust
Screamin Eagle Aircleaner
Arlen Ness Steps
Mid Controlls
Road Warrior Fairing
T-Bar Handlebar
Custom Made Duo-Seat
Kellerman Tail Light 3/1
Kellerman Led Lights
Alarm
Alle delen zwart gecoat enz. enz .....



Zeer mooie FXDL-S 117Ci Dyna Low Rider S Club Style , Slechts 8.684 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion