Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.
Harley-Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic
€ 10.900,- incl. garantie en servicebeurt
€ 190,- p/maand *vraag naar de lease voorwaarden
Motor: 1.450 cc / 88" Twin Cam
Kleur: Vivid black
Tellerstand: 25.792 Mijlen
Bouwjaar: 2005
Garantie: Ja, incl. 3 maanden
Opties en Accessoires:
• Five Speed versnellingsbak
• Incl. volledige service beurt
• Vance & Hynes longshot uitlaten
• Spotlight set
• 10 dagen Allrisk verzekering
Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.
Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.
Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.
Met vriendelijke groet en zien u graag,
MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.
Het Spaarne 18
8253 PE Dronten
Telefoon: 06 - 53 63 86 73
Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
Website: www.motoxpert.nl
E-mail: motoxpert@motoxpert.nl
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
Zondag: Gesloten
Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/
Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
https://www.motoxpert.nl/financiering.html
Trefwoorden:
Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire - EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 45° v-twin |
Boring x slag | 95,3|101,6 |
Cilinder inhoud | 1.449 |
Comp. verhouding | 8,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 64|47,7|5.300 |
Max. koppel | 102|3.500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10/11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 180 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | enkele 292 mm schijf |
Remmen achter | enkele 292 mm schijf |
Voorband | MT 90 B 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1.630 |
Lengte | 2.391 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 648 |
Drooggewicht | 322 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Heritage Softtail Classic wordt geleverd met zwartkleurige motor met chromen deksels, afneembaar scherm, lederbeklede zadeltassen met snelsluitgespen, passagiersrugsteun, touring stuur, stijl hardtail met verborgen horizontale achterschokdempers, laag voorspatbord met chromen afwerking, chromen wielnaafdeksel, chromen mistlampen en chromen lampenrail. |
Importeren
U bent al enige tijd op zoek naar die ene motor maar kunt hem niet vinden in Nederland en zelf importen is voor u een onbekende weg. Dan helpen wij u graag bij zowel het vinden als het importeren van uw droommotor.
Inkoop
Wij kopen graag uw motor in, omschrijf in het reactieformulier zo compleet mogelijk uw motor. Vermeld duidelijk merk, type, opties en km. stand in en voeg duidelijke foto’s erbij. Wij reageren dan terug met onze bieding.
Bemiddeling
Zoekt u iets exclusiefs, een anders-dan-anders occasion? Dan bent u bij ons op het goede adres. Ook als wij de motor van uw dromen niet hebben staan kunnen wij samen met u in onze database kijken wat andere op voorraad hebben.
 | Dronten, Flevoland |
 | 06-53638673 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken