Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI - 2014

Garantie: Ja
46980 Km
ZWART
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Deze Harley-Davidson is uitgevoerd met Jekill&Hyde uitlaten

De verkoopprijs van de motor is inclusief afleveringskosten:
- 1 jaar H-D Originals Warranty garantie
(Europa dekking)
- Servicebeurt volgens fabrieksspecificatie
- Professionele reinigings- en poetsbeurt
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Voertuig registratie
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)

Optie:
H-D Originals Package Softail/Dyna voor 249.- euro
- 2 jaar H-D Originals Warranty
(Europa dekking)
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)
Opties en Accessoires:
Abs, Bagage rack, Detachable windscreen, Heel shifter, Highway steps, Jekill&hyde uitlaat systeem, Lederen zijtassen, Sissy bar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion