Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
46 kW
Teller:
6.195 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Harley Davidson 88 FLSTSCI Heritage Classic


- Kenteken: 65-MS-PJ
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 6195 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Vivid Black
- Motorinhoud: 1449 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 46 kW / 63pk
- Ledig gewicht: 330 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW


Exterieur

- Spaakwielen
- Speciaal luxe zadel
- Treeplanken
- Valbeugel
- White Wall banden

Veiligheid

- Alarmsysteem

Overige

- Hellingshoeksensor


Zeer mooie FLSTSCI Heritage Springer Classic, deze in vivid black gespoten Springer ziet er uit als nieuw en rijdt als nieuw, zeer lage mls stand aantoonbaar via usa kenteken registratie.
Meerdere Harley's in nieuwstaat op voorraad, kijk hiervoor op onze website.
 

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Hellingshoeksensor, Spaakwielen, Speciaal luxe zadel, Treeplanken, Valbeugel, White Wall banden, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion