Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FXDR 114 - 2019

33213 Km
CUSTOM
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
harley-davidson - fxdr-114
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super Bike , Echt een kanon , en een Blitzer, Hieronder de Extra,s laatste foto"s staan een paar prijzen.

THUNDERBIKE  Uit laat systeem type GRAND PRIX 3300 euro.

THUNDERBIKE Lucht vering 1600 euro.

TB rear fender,

TB Custom seat,

TB mirors,

TB foot pegs,

TB shifters,

TB front Fender,

Stage one Tuning,

Special paint,

TB side Mount,

Screamin Eagle intake,

COC attest,

Dit betreft een 5 HD Bike , en afkomstig van de eerste eigenaar.

Vin number 5HD1YVKD6KB044903.


Boven genoemde prijs is inclusief Ned. kenteken en Garantie.

Inruil uiteraard mogelijk , bij voorkeur HD.


 
  •  bekijk onze shop: https://youtu.be/819_g7ICW0I

    Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion