Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY SPECIAL FLSTFB - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
GROEN
Vermogen:
Teller:
12.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson Fatboy special uit 2018 met 12900 Km op de teller.

Deze stoere Fatboy is voorzien van de volgende opties:

* thunderbike achter spatbord
*Avon handvaten
*smoke led knipperlichten
*vance & hines short shot uitlaten
*Led Koplamp
*SE luchtfilter
*Led knipperlichten
*CPV kentekenplaathouden
*HD zij tas
*platten tankdoppen
*break out velgen
*stage 1 getund
*kleur Olive green
*zwarte blok delen




5HD motor, afkomstig uit België,

met boekje en 2 sleutels

Dealer onderhouden

Motor verkeerd in zeer nette staat.
Door ons volledig opgebouwd.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
American Bike Store
De Cres 16
Warmenhuizen
Plan de route
0226-393573
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion