Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- Onze motoren vallen onder de Motorgarantievoorwaarden indien van toepassing.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3|111.1 |
Cilinder inhoud | 1584 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 123|3500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | getande riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.3 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | zwevende 2-zuigerremklauw |
Voorband | 130/90B16 67H |
Achterband | 180/70B16 77H |
Wielbasis | 1619.8 |
Lengte | 2235 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 662.9 |
Drooggewicht | 290 |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Black Denim, Black Ice Denim, Red Hot Sunglo |
Beschrijving | |
| Bergen op Zoom, Noord-Brabant |
| 0164-236829 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1935 - De definitieve internationale doorbraak kwam in 1935 op het Island of Man met de 250 Twin en de 500 Twin, beide Guzzi’s met een elastisch frame, en al eeder winnaars van de Tourist Trophy. Voor het eerst in de geschiedenis had een niet-Engelse fabrikant gewonnen in wat reeds de belangrijkste race ter wereld was geworden. En Moto Guzzi deelde nu in de legende. Samen met hun racende voorvechters in die jaren als Tenni, Woods en, recenter, Ruffo, Lorenzetti en Anderson om een aantal officiële coureurs van de Guzzi stal te noemen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken