Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE - 2020

Garantie: Ja
24167 Km
Grijs
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - electra-glide-ultra-glide-limited-cvo-flhtkse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ingeruild van eerste eigenaar \ Nederlands geleverde motorfiets. Full options uitgevoerde motor. ABS, achteruit versnelling, luchtvering, beenschilden, valbeugels, zijkoffers, floorboards, audiosysteem en een Jekyll & Hide uitlaat.

Deze Harley Davidson wordt nog gepoetst !

De BTW is verrekenbaar !!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, BTW-Motorfiets, Jekyll & Hide uitlaat, Nederlands geleverde motorfiets, Topkoffer in kleur, Van eerste eigenaar!, Windscherm Sport, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion