Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT FXSB - 2016

Garantie: Ja
18086 Mls
Vivid Black
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FXSB 103Ci Breakout

Black Edition
Vance & Hines Big Radius
SE Heavy Breather Aircleaner
Killer Custom Fork Cover
Wheels Black powdercoating
260 Rear Tire
Nieuwe Banden
H-D Duo-Seat
Sidemounted kenteken
Smoke turn signals
ABS
Daymaker Led Light
Alle delen zwart gecoat


Zeer mooie FXSB 103Ci Breakout , 18.086 Miles , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!


Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!

Tel: 06 206 208 09




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion