Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT 114 FXBRS - 2019

Garantie: Ja
12369 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

De Harley-Davidson Softail is een motorfietslijn die bekend staat om het combineren van klassieke looks met moderne technologie. Hij wordt gekenmerkt door een verborgen achtervering die het uiterlijk geeft van een 'hardtail'-fiets met een stijf frame en tegelijkertijd het comfort biedt van een volledig veersysteem. Softails beschikken vaak over een breed scala aan motorgroottes, van kleinere opties voor beginnende rijders tot grotere, krachtigere motoren voor doorgewinterde enthousiastelingen. Ze bieden een balans tussen de esthetiek van traditionele cruisers en hedendaagse prestaties, en zijn aantrekkelijk voor rijders die zowel stijl als comfort op de weg waarderen.


H-D Optimum Package
- 2 jaar fabrieksgarantie + 2 jaar H-D Optimum Warranty
(Europa dekking)
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Afleveringsklaarmaken
- Kenteken leges deel 1 en 2
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)
Opties en Accessoires:
114 milwaukee eight, Abs, Accessoires handvatten, Alarm af fabriek, Cruise control, Custom achterspatbord, Jekill&hyde uitlaat systeem, Lederen zijtas, Led verlichting, Ohlins supspension, Side mount kenteken, Solo seat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion