Nieuwsbrief:

FANTIC  XX 125 - 2025

Garantie: Nee
0 Uur
Wit/Rood
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

 NIEUW: Fantic XX125 & XX250 2025 | Direct leverbaar 

Fantic XX125 2025 – €8.500,-
Fantic XX250 2025 – €9.450,-
 

Ben jij klaar voor het nieuwe cross-seizoen? Wij hebben de gloednieuwe Fantic XX125 en XX250 2025 modellen op voorraad! Deze hoogwaardige Italiaanse motoren combineren de nieuwste technologie met pure performance, perfect voor zowel de amateur als de serieuze rijder.


Fantic XX125 2025 – €8.500,-
  • 2-takt krachtpatser met een responsieve KYB vering

  • Uitgerust met topcomponenten zoals Brembo remmen en een aluminium frame

  • Lichtgewicht en extreem wendbaar

  • Ideaal voor de jeugd of serieuze 125cc crossrijders


Fantic XX250 2025 – €9.450,-
  • Gebaseerd op de betrouwbare Yamaha 250 2-takt techniek

  • KYB vering, aluminium frame en V-Force reed valves

  • Meer koppel, brute power – geschikt voor gevorderde rijders

  • Topkwaliteit afmontage en afstelling

 

✅ Beide modellen zijn NIEUW In de BTW
✅ Direct uit voorraad leverbaar
✅ Inruil mogelijk (2-takt/4-takt, alle merken)


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion