Nieuwsbrief:

FANTIC  125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
fantic - 125-4t-supermotard-performance
fantic - 125-4t-supermotard-performance
fantic - 125-4t-supermotard-performance
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de nieuwe Fantic 125 serie verandert de sensatie van je eerste fiets in pure adrenaline, dankzij een perfecte mix van technologie, veiligheid en prestaties. De motor is een 125cc viertakt van het Italiaanse Minarelli 125 4T motor met Euro5+ typegoedkeuring en is uitgerust met elektronische injectie. Verder is de motor voorzien van een MXGP-stijl uitlaat, nieuwe achtervering, LED-koplamp voor krachtige verlichting en CAN-systeem voor datacommunicatie.
Ook aan de veiligheid is gedacht met een ABS voor effectief en gecontroleerd remmen onder alle omstandigheden.

Een vernieuwd design, verfijnd chassis en geoptimaliseerde ergonomie maken elke rit tot een unieke ervaring .
Kies je stijl en kleur die bij jou past in het Wit/Rood, Zwart/Fluo Geel of Roze.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Femon Parts
Engelandlaan 34
Hazerswoude-Dorp
Plan de route
0172-533829
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion