Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

€ 26.999,- € 29.999,-
Nieuw
Bormio Ice
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
NIEUW Energica Experia, the Green Tourer
\r\nEnergica's nieuwste model, de Experia.
\r\nDemo aanbieding: €29.999,- inclusief btw, btw is verrekenbaar voor ondernemers en bedrijven.
\r\nIn dit geval betreft het onze Demo, met verlengde garantie van 3jaar op het accu pakket. Onze demo is de "Launch Edition" met de volgende opties:
\r\n-Key-less startknop
\r\n- Handvatverwarming
\r\n- 3delige kofferset met kofferrek
\r\n- Splashguard
\r\n- Handkappen
\r\n- Wielen met rode details
\r\n
\r\n
\r\nMotor heeft 5800km gereden.
\r\n
\r\nAlle fiscale regeleingen zijn nog toe te passen op deze motor. 
\r\n
\r\nAlle fiscale voordelen zijn weer van toepassing, MIA, KIA zijn weer ingevoerd voor 2024. Dat houdt in dat je tot 28%MIA, 27%KIA van de belasting mag aftrekken.
\r\nVoor exacte cijfers natuurlijk even aan de boekhouder vragen, want dat kan per geval verschillen.
\r\nMaar dat maakt het aanschaffen van een elektrische motorfiets natuurlijk veel interessanter! Lage onderhoudskosten, lage verbriukskosten, gunstige aanschafvoorwaarden. Wat wil je nog meer. Het voordeel kan al oplopen tot €13377,-(vraag aan boekhouder of accountant voor uw eigen situatie)
\r\n
\r\nKom langs voor een proefrit, en ervaar het zelf!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion