Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9+ - 2022

Garantie: Ja
937 Km
Riviera Green
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Riviera Green staat deze motor goed, met haar tijdloze design is het een echte Italiaanse schone. Voorzien van praktische GIVI softbags en een thuislaadkabel.

De motor heeft slechts 937 km op de teller staan en is een buitenkans als je direct de weg op wilt. 
De motor wordt in opdracht verkocht.
  • EsseEsse9+
    Met zijn klassieke buddyseat en ontspannen rijpositie is het EsseEsse9+ ideaal voor ritten met z’n tweeën en hij geniet dan ook de voorkeur van elektrische lange afstandsliefhebbers over de hele wereld. De EsseEsse9+ is een 100% elekrische naked, waarbij klassiek design en moderne prestaties samen komen, met een actieradius van maximaal 420 km.

    Actieradius
    De actieradius is altijd afhankelijk van diverse factoren. Op de snelweg is actieradius lager dan in de stad. Ook het weer (wind en temperatuur) hebben invloed op de actieradius. De laadsnelheid is ongeevenaard, met CCS snelladen kan je laden met een maximale snelheid van 400km range per uur. 

    Thuisladen
    Deze motor kan thuis aan een stopcontact geladen worden. Ook kan deze motor aan publiek laadpalen geladen worden. Het DC Snelladen is standaard op elke Energica aanwezig.
     
  • MIA
    De motor komt in aanmerking voor de Milieu Investeringsaftrek voor ondernemers. 

Opties en Accessoires:
Verhoogde ruit, Nieuwe type 21.5 kW accu, Handvat verwarming, Cruise control, ABS, CCS snelladen, GIVI kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion