Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FLAT TRACK PRO - 2016

Garantie: Ja
7480 Km
.
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 2016
Koppel: 68 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel Nederlands geleverde Ducati Scrambler Urban Enduro! Deze Scrambler is afkostig van 2e eigenaar en is in zeer nette staat.
Deze 803CC sterke Ducati is heel toegankelijk en gemakkelijk om mee te rijden. 

Deze Urban Enduro is uitgerust in een knal gele kleur. Ook met extra nummer borden aan zij - voorkant en bagagerek.
Met slechts 7480 KM is hij net ingereden en staat hij klaar voor de nieuwe eigenaar!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion