Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V2 S is nu te bestellen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo.
De lichtste Panigale aller tijden:

De nieuwe Ducati Panigale V2 S markeert een historische overgang in de geschiedenis van Borgo Panigale tweecilinder sportmotoren, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbike. Volledig opnieuw ontworpen, het is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waardoor hij zijn sportieve uitstraling heeft geërfd en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo bekend om kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officiële dealers van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo vind je niet alleen de nieuwste motoren, maar ook een selectie van meer dan 50 hoogwaardige occasions. Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen kwaliteit. Verschillende garantiepakketten zijn beschikbaar voor onze occasions. Ook het inruilen van je huidige motor is mogelijk.

Naast de indrukwekkende Ducati Panigale V2 S bieden wij ook:
- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion