Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2021

Garantie: Ja
35821 Km
Rood-wit-zwart
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Waanzinnige V4 S !  Net binnen en nog niet gepoetste Multistrada !! Supercomplete motorfiets ! ABS, Riding modes, semi-actieve vering, Keyless Ride, bochtenverlichting, wheelie control, quickshifter, dode hoek waarschuwing,6.5 TFT scherm, verlichte stuurschakelaars, navigatiesysteem, Ducati multimedia Systeem etc.......

Fabrieksgarantie tot 30 september 2025 !!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Adaptive cruise control, Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Blind spot detection, Bochtenverlichting, Boordcomputer, Carbon voorspatbord, Cruise Control, Elektrisch instelbare vering, Handkappen, Keyless Ride, Kofferdragers, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatie, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Quickshifter, Riding modes, Spaakvelgen, Special Edition, TFT scherm, Topkoffer in kleur, Van eerste eigenaar!, Wheelie control, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Balhoofd" betekent: Korte buis aan de kop van het motorfietsframe, waar­in de voorvork draait. Een balhoofd wordt in een driehoeks-constructie aan het frame gelast en bestaat uit een stalen pijp of gietstuk, daar waar de buizen van het frame samenkomen. Het balhoofd staat altijd onder een hoek, om het voorwiel een Vlucht te verschaffen, waardoor bochten kunnen worden ge­nomen zonder het gevoel te krijgen om te vallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion